Ідея та ціль

Гуртово- роздрібний ринок сільськогосподарської продукції «ДУБОВО» — це сучасний об’єкт гуртової та роздрібної торгівлі, який реалізований у форматі багатофункціонального логістичного комплексу. Інноваційна модель ринку передбачає поєднання класичних форм торгівлі продукцією із розвинутою логістикою та дистрибуцією. Проект має на меті створення цивілізованого місця зустрічі попиту та пропозиції, що дозволить виявити та сформувати реальну ринкову ціну на продукцію, а також сприятиме переміщенню товарних потоків в регіоні, в країні та на міждержавному рівні.

Ринок «ДУБОВО» відіграватиме роль центру ринкової інформації та обміну досвідом, презентаційної, навчальної та виставкової діяльності аграрного та торгового напрямку.

Товарні напрямки оптового ринку:

  1.  Овочі та фрукти;

  2.  М’ясо та м’ясопродукти;

  3.  Риба та морепродукти;

  4. Квіти та додатки;

  5. Інші групи продовольчих товарів.

ФУНКЦІЇ:

  1. Участь у державній мережі оптових ринків сільськогосподарської продукції.

  2. Створення нових сучасних каналів збуту.

  3. Активізація механізмів оптової та роздрібної торгівлі сільськогосподарською продукцією.

  4. Створення інфраструктури експорту, імпорту та зовнішнього маркетингу.

  5. Стимулювання процесу професійної кооперації та асоціювання виробників.

  6. Створення сучасного місця зустрічі попиту з пропозицією.

  7. Формування справедливої ринкової ціни.

  8. Обмін досвідом та поширення професійних знань.

 

Субєкти реалізації продукції :

  1. Фермерські та дрібні господарства;

  2. Великі професійні виробники сільськогосподарської продукції;

  3. Професійні посередники;

  4. Селяни-виробники продукції.

Метою   ринку« ДУБОВО»  є :

  1. Створення на регіональному рівні сучасних місць продажу та розподілу свіжої сільськогосподарської продукції за світовими стандартами та з врахуванням специфіки українського сільського господарства – гуртових ринків «Регіональних Аграрно-Маркетингових центрів».

  2. Об’єднання ринків на державному рівні у мережу та налагодження каналів переміщення сільськогосподарської продукції в межах країни для швидкого та якісного реагування на потреби споживача в різних регіонах.

  3. Впровадження нових схем експорту вітчизняної продукції, спрощення юридичних процедур та створення доступних для виробника каналів збуту продукції на закордоні ринки.

  4. Налагодження простих та доступних каналів імпорту сільськогосподарської продукції. Спрощення та пришвидшення процесів розмитнення та ввезення товару, перевірка якості та сертифікація прямо на місті продажу (розподілу), оформлення необхідних документів.

  5. Підняття рівня обслуговування споживача до світових стандартів: якість, безпека, асортимент, товарність продукції, об’єктивна ринкова ціна та сучасні умови продажу продукції.

  6. Створення дієвої системи контролю якості та безпеки товару, впровадження механізмів стимулювання виробників, які дотримуються норм та правил вирощування продукції.

  7. Створення центрів накопичення та передачі знань, досвіду, інновацій, нових тенденцій у сільському господарстві, оцінки аграрного ринку , прогнозування та статистики, ознайомлення із закордонним досвідом. Організація та проведення навчальних та дорадчих програм, курсів, семінарів, конференцій та обговорень на постійній основі для всіх представників АПК.

  8. Запровадження постійно діючих виставок технологій, обладнання, насіння, добрив, ліній переробки та передпродажної підготовки продукції, тощо. Надання можливості виробнику отримати інформацію та побачити на практиці, а за потреби і пройти навчання та купити необхідне обладнання чи технологію.

  9. Організація виставкової діяльності аграрного та суміжних напрямків.

  10. Створення осередку державних та громадських організацій (дорадча служба, фонд підтримки фермерства, тощо) з метою підтримки національного виробника.

  11. Надання комплексної послуги по обслуговуванню клієнта: юридичний супровід, фінансова підтримка (кредитування, інкасація коштів, тощо), видача необхідних документів на продукцію, перевірка якості та надання відповідних висновків, надання інформації про тенденції на ринку, тощо.

  12. Запровадження нових механізмів збуту сільськогосподарської продукції: біржові та аукціонні торги, дистанційне визначення ціни, віртуальний торговий майданчик в Інтернеті, тощо.